Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

nyny.

8. 2. 2010 16:32
kristepane

tu knihu jste nepochopil, vše, co o ní píšete je pouze kulisa podstaty díla. Není ostuda říci, nechápu to, nebaví mne to, nebo nelíbila se mi.Ovšem to, co jste napsal vy už ostuda je. Tak čtěte to, co vás baví, čemu rozumíte, ať už jsou to pohádky, detektivky nebo fantasy, na tom není nic špatného.

0 0
možnosti

chateauneuf za 14.90,-

7. 2. 2010 18:33
.

 Omlouvám se všem za slovní průjem, jenž tu ode mě čtete. Pan Dr. Chocholoušek si vzal na pár dní dovolenou, a v plotě psychiatrického ústavu se mi zdařilo najít díru, tak akorát, abych jí mohl proklouznout. Tady na svobodě jsem se dostal k počítači a mohu tedy své nesmysly kázat zde na těchto stránkách, ačkoliv jsou mimo mísu. Jsem prostě totální blb a musím to někde ventilovat.

0 0
možnosti

oId fashioned Vince III..

7. 2. 2010 17:16
tvůj děda je Grebeníček, synku?

0 0
možnosti
  • Počet článků 23
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1982x
Absolvent VŠB - TU Ostrava

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené články